Horses,  Lidt af hvert,  Ryttertræning

Beliggenhed Beliggenhed Tilfredshed

Normalt et begreb vi forbinder med huse og JA, netop deres beliggenhed.

Der er nemlig meget man kan ændre på, hvis man køber et hus eller en lejlighed – Stort set alt undtagen beliggenheden.

I overskriften på dette blogindlæg, har jeg brugt ordet Tilfredshed, som jeg vælger at sidestille med Service.  

Det har jeg valgt at gøre fordi, jeg mener at, service vægter langt tungere end beliggenhed.

Jeg kører gerne selv længere eller handler over nettet, hvis det er der, jeg får den bedste service i forhold til det, jeg har brug for.

SÅ hos mig “vinder” God service – helt klart over beliggenheden.

Selvfølgelig skal produktet også være i orden, men når der efterhånden er flere og flere udbydere om mange af de samme produkter, bliver det ekstra vigtigt, at man som kunde bliver mødt med forståelse i forhold til det behov der nu engang måtte være.

Som selvstændig erhvervsdrivende forsøger jeg altid selv at give den bedste service, der kan lade sig gøre indenfor de rammer, jeg har.

Det er klart at jeg, som både udbyder af et produkt og kunde selv ved, hvordan det er at være i den andens sted.

Hvilken service kunne jeg selv tænke mig i en given situation?

Hvordan ville jeg føle, hvis jeg blev afvist i forhold til et produkt, der skulle byttes eller en rabat, der skulle gives på det rigtige tidspunkt?

Det gælder alle mine køb og alle mine egne kunder i min forretning. At have forståelse og give bedst mulig service.

Når det så er sagt, så er det rart at der er god service i nærområdet. Derfor handler jeg selv lokalt så meget som muligt. Det gælder ALT – Uanset om det er Dyrlæger, foderkøb, Almindelige dagligvarer, Tekstiler eller andet.

Her er vi heldige i forhold til at have mange gode muligheder, når vi skal handle alt det ovenstående. Det er rart at føle sig som trofaste og stabile kunder, som kan være på fornavn med de fleste af de, der arbejder i de butikker, vi frekventerer ganske hyppigt.

Men jeg må også være ærlig at sige, at hvis servicen svigter – tja – så gør jeg det nok også.

 

Hvordan har I det i forhold til service eller mangel på samme?

Kom gerne med kommentarer til dette indlæg:o)

 

Mange hilsner

Søs

 

 

fb-share-icon

Seminarieuddannet lærer i 1999. Stresskonsulent, Yoga- og Reformerpilatesinstruktør. Mor til 3 børn fra 1992, 1998, og 2001. Udvikler og ejer af Fit2Ride og RytterYoga®konceptet, hvorunder jeg har uddannet nye instruktører siden 2009 - samme år hvor min første bog "I balance på hesteryg- vejen til bedre præstationer udkom. Bogen blev til i samarbejde med human-, hestefysioterapeut og træner Claus Toftgaard. I 2014 udgav jeg Dvd´en "Fra træningslokale til hesteryg". I 2019 udkom Bogen RytterYoga. Tidligere aktiv konkurrencerytter på nationalt plan. Nu nydes ridningen primært som fritids rytter på vores egne Islandske heste her på Skovgaard. Får dog stadig jævnligt undervisning og deltager på kurser og deltager i småstævner fra tid til anden.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *